Subject: TTJA edastab tervishoiuteenuse reklaami küsimuse
From: "Diana Lints" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 18:12:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edasatan alloleva pöördumise, milles küsitakse, kas tegemist on
tervishoiuteenusega ja kas sellele kehtib reklaamikeeld, vastavalt
pädevusele Terviseametile.

Pöördujale vastates võib minu koopiasse panna, siis tean, et pöörduja on
saanud vastuse. Ma pöördujale eraldi vastust hetkel ei koosta.

Lugupidamisega

Diana Lints

reklaami ekspert

+372 6 201 907 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.mkm.ee/> www.ttja.ee | Endla 10a, Tallinn 10122

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

  _____

From: Irina Krassilnikova Baltic Media Network <[email-masked]>

Sent: Thursday, November 28, 2024 4:15 PM

To: TTJA <[email-masked]>

Subject: Küsimus reklaami seaduslikkuse kohta tervishoiuteenuste osas

Tere!

Palun teie nõu. Kas raadioeetris on võimalik edastada reklaamklippi
järgmise sisuga?

"Kas teil on seljavalu? Tabletid ja salvid ei aita? Teil on vaja külastada
Kinesio kabinetti ning läbida kinesioloogia protseduur.

Kinesioloogia on teadus inimese liikumisest ning kaasaegne tehnoloogia
lihasluukonna, liigeste, lihaste ja teiste kehaosade taastamiseks.

Kinesio aitab vabaneda valu lihasluukonnas ja taastada selle funktsiooni
ilma tablettide ja süstideta.

Kinesio — kõige tõhusam lahendus just teile!"

Kas sellised teenused loetakse tervishoiuteenusteks, mis on reklaamimiseks
keelatud, või on neid teenuseid võimalik reklaamida sellisel kujul?

Olen väga tänulik kiire vastuse eest.

Lugupidamisega

Irina Krassilnikova / CFO

[email-masked]<mailto:[email-masked]> / + 372 5093337

Radio MAXIMUM

100,0 FM Tallinn / Narva

96,3 FM Kohtla-Järve / Jõhvi

radiomaximum.ee<http://radiomaximum.ee>

Baltic Media Network OÜ

Pärnu mnt 105, Tallinn